fbpx

Äänimainonta

Äänimainonta on tehokas tapa kiihdyttää ostopäätöksiä liikepaikalla. Verrattuna visuaalisiin mainoksiin mainostila on äänen osalta ruuhkaton ja 100% liikepaikan hallussa sekä hyödynnettävissä oleva mediakanava.

äänimainonta

Ääni on henkilökohtaisin tapa lähestyä asiakasta. Mielikuvien luominen äänellä on tehokasta ja saa ihmisen ajattelemaan kuultua asiaa syvemmin kuin pelkällä visuaalisella ärsykkeellä. 

Ääniviestintä on muutakin kuin pelkkää äänimainontaa. Äänen avulla voidaan tiedottaa myymälän aukioloajoista, vinkata eri osastoiden olemassa olosta ja muistuttaa turvaväleistä. Äänimiljöö-palvelulla saat kaikki äänimainokset ja -tiedotteet automaattisesti soitettuna haluttuina aikoina. 

Hyvin toteutettu ääniviestintä tekee liikkeestäsi edukseen erottuvan ja asiakkaalle läheisen paikan.

äänimainonta toneko

PANPHONICS suuntakaiuttimilla tarkasti kohdennetut äänimainokset

Panphonicsin suuntakaiutin-teknologialla voidaan luoda liiketiloihin tarkasti rajattuja äänimaailmoja ja kohdennettuja äänimainoksia ilman koko liiketilan melutason nousua. Panphonics ei käytä kilpailijoidensa tavoin kaiuttimissa ultraääntä vaan ovat kehittäneet ainutlaatuisen tavan optimoida ääni kulkemaan ilman häiriöitä tarkasti suunnattuna haluttuun suuntaan.

Suuntakaiutinta ja äänisuihkuteknologiaa voidaan hyödyntää kaupoissa tietyillä osastoilla luomaan halutun kaltainen tunnelma. Esimerkiksi kalatiskillä voidaan käyttää merellisiä ääniä vaikuttamaan asiakkaan ostopäätöksiin, kahvilan ohikulkijoille voidaan vinkata aamiaistarjouksesta tai asiakkaita voidaan ohjeistaa tarkasti eri osastoilla suunnatuilla kaiuttimilla ilman että melutaso nousee. 

Tehokkaimmin tarkasti suunnatut äänimainokset toimivat yhdistettynä äänimaailmaa tukevaan kuva-/videosisältöön.

Esimerkkejä:

"Liikepaikalle hyvin suunnitellun ja toteutetun äänimiljöön tunnistaa siitä että siellä viihtyy. Huomaamattakin jalka alkaa naputella musiikin tahdissa ja ostoskoriin eksyy tuotteita joita ei ollut myymälään tullessa ajatellut hankkivansa. Lisäksi ostoskäynnistä jää niin hyvä fiilis että liikkeeseen palaa mielellään aina uudestaan ja siitä kertoo myös ystävilleen.

Niin yksinkertaista se on. Hyvin kohderyhmälleen suunniteltu taustamusiikki ja älynystyröitä inspiroivat äänimainokset ovat tehokas tapa tuottavaan liiketoimintaan."
Vesa Haaja
Mainostuottaja, musiikkipäällikkö
Audience First

Ääniviestintä tarpeesta toteutukseen

äänimainonta studiossa

Tonecon kautta saat kaiken äänituotannon helposti ja räätälöidysti:

  • Mainosideat
  • Mainoskäsikirjoituksen
  • Ääniammattilaisen spiikkauksen
  • Studiotuottajan
  • Mainosmusiikit
  • Efektit

Palvelun hinnoittelu koostuu näistä osatekijöistä ja asiakkaanamme saat aina kilpailukykyisen hinnan. 

Tonecolta voit tilata myös valmiit radiomainokset.

Äänen ammattilaiset tuottavat juuri sinulle sopivan äänen

Tonecolla on vuosien osaaminen ja kokemus äänimainosten, äänibrändäyksen ja taustamusiikin maailmasta. 

Saat kauttamme valmiit mainosideat, käsikirjoitukset mainoksiin, ääniammattilaisen spiikkauksen, studiotuottajan, mainosmusiikit ja efektit. Saat valmiit mainokset aina kilpailukykyiseen hintaan Tonecolta.

Voit kuunnella esimerkkimainokset sample-soittimesta. 

Radiomainonta - Alueellinen ja valtakunnallinen vaikuttaja

Radio seuraa kohderyhmäsi kuluttajia tehokkaasti. Alueellinen ja valtakunnallinen kaupallinen radio tavoittaa viikottain n. 3,4 miljoonaa korvaparia.
 

Miksi käyttää radiomainontaa?

  1.  Laaja tavoittavuus: Radio tavoittaa niin kotona, autoissa kuin työpaikoillakin.
  2. Paikallisuus: Radio mediana mahdollistaa mainosten kohdistamisen tiettyihin maantieteellisiin alueisiin paikallisradioiden kautta.
  3. Sitoutuminen: Hyvin laaditut radiomainokset voivat sitouttaa kuulijat houkuttelevien tarinoiden, huumorin, musiikin ja äänitehosteiden avulla. Hyvin toteutettu radiomainos voi jättää pysyvän vaikutuksen.
  4. Brändäys: Tiettyjen äänensävyjen, tyylien ja musiikin käytöllä voit luoda ainutlaatuisen brändi-identiteetin.
  5. Tunteet: Radiolla on voima herättää tunteita musiikin ja tarinankerronnan kautta. Tunteelliset yhteydet voivat johtaa vahvempaan brändiuskollisuuteen ja kuluttajien osallistumiseen.

”Voit tukea radiomainonnalla muita medioita, sekä myös levittää liikepaikkasi kampanjan kuluttajiesi koteihin ja autoihin – ja toisinpäin! Ota rohkeasti yhteyttä ja luodaan yhdessä menestyskampanja”​

Vesa Haaja

Mainostuottaja, musiikkipäällikkö
Audience First

Kiinnostuitko?

Tonecolta saat äänimainokset suunnittelusta aina valmiiseen toteutukseen saakka.

äänimainonta

Ota yhteyttä

Olen kiinnostunut: